vrijdag 14 februari 2014

Happy Valentine!

De een vindt het leuk de ander vindt het commercieel gedoe. 
Waarom 1 dag waarop je elkaar moet laten blijken dat je van elkaar houdt... dat kan je elkaar toch het hele jaar vertellen?

Zelf vind ik het wel wat hebben Valentijnsdag... en dan is het niet zo dat we dat elkaar laten blijken met dure cadeau's... een klein persoonlijk berichtje is ook leuk.
En dan is het ook niet zo dat we elkaar alleen op deze dag iets geven... ook de rest van het jaar nemen we zo af en toe een bloemetje, kaartje of cadeautje voor elkaar mee.

En toch die ene dag per jaar... mag ik toch nog graag even benadrukken wat ik voor mijn man en kinderen voel.

Voor mijn man maakte ik dit kaartje met een lieve persoonlijke tekst daarin geschreven.


















En voor mijn man en kinderen deze mierzoete, totaal over de top taart hihi.
(Kon ik meteen mijn nieuwe oven uitproberen)

Fijn weekend allemaal!!!
Groetjes, Sas


8 opmerkingen:

  1. ♥...Happy Valentine's Day ....♥...Love / Liefs Ria....xxx...♥♥♥ !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, op deze dag mag het gewoon eens extra! Het hoeft idd niet veel te kosten, want het gaat om het gebaar.
    Ik heb wel een paar posten van je gemist, zie ik nu.
    Je bent druk bezig met de keuken. Ben reuze benieuwd hoe hij gaat worden, want bij onze keuken laat na 11 jaar (zou die plaksel maar tien jaar houden?) ook de folie op sommige plekken los. Laatst zag ik bij iemand's blog (weet ook niet meer wie) die dit zelfde probleem had en de keuken opnieuw heeft laten spuiten. Ook een idee. Maar mijn voorkeur gaat uit naar zelf verven. Dus ik verheug me al op het eindresultaat bij jou!
    Nog een fijne Valentijnsdag!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, ik heb er ook niks mee!!
    Is natuurlijk wel erg goed voor de bloemenzaken!!
    Topdrukte!!

    Maar jou hart is wel erg leuk geworden!! Zal wel zoet zijn!!

    Fijn weekend.

    Groetjes Thea ♥



    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt helemaal gelijk Sas, dat kan elke dag, maar ook op deze speciale dag nog een keertje voor de leuk!
    Mooie kaart heb je gemaakt enne hoe staat het met de keuken? De nieuwe oven zit er dus in...?
    Ben er heel benieuwd naar...
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat mooi gemaakt!

    Fijne avond

    X Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben het helemaal met je Valentijns verhaal eens en heb ook iets voor mijn kids gemaakt maar verder doen wij er helemaal niets aan.
    Mooi hoor je kaart voor je man, dat heeft hij ook wel verdiend als ik naar de foto's van jullie keuken metamorfose kijk!
    Dat gaat prachtig worden!
    Jammie die taart, die was zeker zo op, kan zo in een boekje hoor!
    Fijne zondag!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Saskia,
    Je hebt erg je best gedaan om er iets speciaals van te maken, het ziet er leuk en lekker uit!
    En het is inderdaad waardevol om elkaar het hele jaar door te laten weten hoe speciaal de ander is voor jou.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou da's toch hardstikke leuk!!
    Ik had voor mijn lief lekkere chocolaadjes gekocht en een lief kaartje erbij.
    Hij trakteerde mij daarintegen weer op een lekkere lunch.
    Het zijn de kleine dingen hoor!!

    Enne...stel je dochter maar gerust...ik doe geen Justin Beeber....Yugggh!!
    Had je mijn Facebook Pagina van Carmey Designs ook gevonden???(staat een linkje in mijn menu in Blogger)

    liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!
Lieve groetjes, Sas