zondag 18 juli 2010

Snowangel en winterfun

Op de een of andere manier krijg ik voor dat mijn vakantie begint altijd een enorme opruim aanval. Alles waar ik eens aan begonnen ben moet nu in eens afgemaakt worden. Stapels met tijdschriften die ik half gelezen heb spit ik door, kasten worden ontdaan van kleding die al zeker een jaar niet gedragen zijn. Zelfs mijn lingerie la moest er aan geloven, keurige stapeltjes liggen er nu. Alle setjes weer bij elkaar gezocht en de rest allemaal op kleur gesorteerd.
En zo kwam ik ook nog een scrapwerkje tegen (nee, niet in mijn lingerie la) waar ik afgelopen winter mee begonnen was, en die heb ik ook maar even afgemaakt. Je krijgt het er koud van als je naar de foto's kijkt, en wat lijkt het al weer lang geleden dat alles weken lang onder een wit laken bedolven lag.

Deze foto's zijn gemaakt in het park vlak bij ons huis.
Naast dat park hebben ze huizen gebouwd, en van het zand dat ze daarvoor af moesten graven hebben ze hoge bergen in het park gemaakt. Zomers kunnen de kinderen er lekker vanaf rollen, en 's winter als er sneeuw ligt is het er druk van de kinderen met sleetjes en ik heb zelfs minderen met op de ski gezien. De hoogste berg noemen ze hier de teletubbieberg en er lopen soms zelfs konijnen los.


Ik kreeg tijdens het scrappen ook alweer nieuwe ideeën wat ik met de foto's (die ik nog moet gaan maken) van de aankomende vakantie ga doen. En dan wil ik daar eigenlijk het liefst direct mee beginnen, maar ja, dat gaat een beetje lastig zonder foto's. Maar ik kon wel alvast papier gaan halen.
Dus ben ik gister samen met mijn vriendin en mijn dochter naar Den Helder gegaan om bij Simpel Scrappen het een en ander in te slaan.

Het bovenste papier is van Webster's pages en dat ga ik gebruiken voor de vakantie foto's en het onderste papier is van Melissa Frances daar ga ik een minialbum met babyfoto's van mijzelf van maken.

Maar nu ga ik eerst maar eens op de computer in Word een keurig vakantielijstje typen, dan kan ik hem meteen even opslaan en hoef ik volgend jaar niet weer zo natedenken waar ik ook alweer mijn lijstje heb gelaten.

Fijne zondag!

7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creaties maak je van je kiekjes....
    Om stuk voor stuk in te lijsten zo mooi.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig gemaakt Saskia,leuke foto,mooi papier.
    Je bent weer goed geslaagd met papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dus jullie hebben een klimduin in HH. Zeker leuk voor kids. Met dit weer is het heerlijk verfrissend om naar die plaatjes te kijken. Je hebt ze leuk ingescrapt. Fijne vakantie en je komt in een heerlijk opgeruimd huis weer terug. Groeten Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha ha, dit is zo herkenbaar. Eigenlijk moet je dit doen en dan ga je dat doen...
    Erg mooi gemaakt en eindelijk afgemaakt, goed gedaan. Nu even vakantie vieren...fijne vakantie.
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Saskia, wat jammer dat het 2 keer niet is doorgegaan, dat blote voetenpad. Het was echt leuk, maar wel vermoeiend, 2 km op blote voeten, door vanalles en nog wat. Ik hoop voor je dat het de volgende keer wel echt kan doorgaan, en dan hoor ik wel hoe je het vond.
    Ik zie net dat je aan het scrapboeken bent.Dat vindt ik zelf ook heel erg leuk en mooi, maar heb al maanden een boek liggen, met alles erbij, maar heb de moed niet om te beginnen.Als ik dit dan zie, moet ik geloof ik toch gewoon eens gaan beginnen. Ik kom alleen zoveel tijd tekort, zelfs nu het vakantie is.
    Een fijne vakantie gewenst, groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat een prachtige lo`tjes heb je gemaakt en je nieuwe aanwinsten zien er ook super uit,ik heb een hobbykamer vol en heb er geen zin meer in,echt zonde,maar van sommige dingen kan ik geen afstand doen haha,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!
Lieve groetjes, Sas