maandag 2 januari 2012

Happy New Year!!!


Ik heb gisteravond wel jullie mooie, lieve en welgemeende nieuwjaars wensen gelezen maar heb nog geen tijd gehad om iedereen persoonlijk een gelukkig nieuwjaar toe te wensen.
Daarom doe ik het nu deze post.

Lieve allemaal,
Ik wil jullie bedanken voor alle mooie posten die jullie afgelopen jaar schreven, alle goede ideeën en tips die jullie deelden, de prachtige foto's die jullie plaatsten en ook voor de lieve, gezellige en humoristische reacties die jullie op mijn blog achter lieten.

Ik wens iedereen een bijzonder mooi, gezond en liefdevol 2012 toe!








Wij hebben oudejaarsavond met 12 man in de Efteling gevierd, ik zal even heel eerlijk vertellen hoe het is geweest.
Het was leuk en gezellig maaaaaar dit was eens maar nooit meer.
Het was zo ontzettend druk, alle kaarten waren uitverkocht en dat was te merken ook. Op de heenweg stonden we al in de file en voor alle attracties stonden we weer in de file. Wachttijden tussen de 40 en de 75 minuten, het leek wel hoogzomer zo druk.
Van zeven tot twaalf uur is echt veel te kort om nog wat attracties mee te kunnen pakken. En met 12 man in het donker ben je constant aan het tellen of iedereen er nog wel is, zeker in het sprookjesbos, wat je in het donker beter spookjesbos kan noemen.
De gratis oliebol was niet te eten en van de champagne trok je gezicht alle kanten op zo wrang, nou ben ik niet zo'n oliebollen eter en al zeker geen drinker dus daar kan het ook aan gelegen hebben hoor hihi maar de mensen om mij heen hoorde ik het zelfde zeggen.
Maar we zijn toch nog in onze favoriet de Droomvlucht geweest en ik heb voor het eerst kennis gemaakt met Joris en de Draak, whaaaah wat gaat die snel, ik kwam helemaal los van mijn stoel, schor van het gillen en hartkloppingen bij aankomst.
Het was wel heel bijzonder om met zoveel mensen de laatste minuut voor 12 uur af te tellen.
Het vuurwerk was mooi maar een beetje gewoontjes, het kwam ook een beetje laat opgang en er zat veel tijd tussen, niet echt professioneel dus.
En toen wilde alle ruim 30.000 bezoekers tegelijk naar huis en daar wisten de parkeerwachters dus geen raad mee, die bleven van ellende in een groepje aan de kant staan er stond er zelfs een te huilen die was uitgescholden door een van die tokkie families.
Voor 12 uur heerst er nog een wij gevoel in de Efteling en krijg je nieuwjaarszoenen van wild vreemde mensen maar na 12 uur op het parkeerterrein is het weer iedereen voor zich.
Echt muurvast stond het, uiteindelijk hebben we er een uur over gedaan om het terrein af te komen.
Maar goed ik ga er niet verder over lopen zeuren, het was wel een hele aparte ervaring.
Eind van dit jaar gaan we weer gewoon met een groep bij iemand thuis oud en nieuw vieren met spelletjes en lekkere hapjes, en dat is ook leuk.
(foto's van het net, die van mij waren mislukt)










Ondanks dat we deze week alle drie nog vakantie hebben was ik vandaag alleen thuis en dat vond ik eigenlijk wel even lekker. Zo kon ik even rustig de kerstboom opruimen, het huis een beetje schoonmaken, met mijn vriendin naar de markt, de hobbywinkel en de kringloop gaan en.... een nieuw project starten.
5 meter stof, 3 meter kant en 9 meter biaisband, ra ra ra wat wordt dit?
Haha, ik laat het wel zien als het klaar is.


17 opmerkingen:

  1. Tja...had bij kanjer Guusje al gelezen dat het zo'n gekkenhuis was daar.
    Ach meis...dat heb je ook weer mee gemaakt!!!
    Ik wens je een ongelofelijk mooi jaar toe.
    En..ben benieuwd wat je gaat maken!!

    liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je een gelukkig, gezond en liefdevol 2012 toe! Ben benieuwd naar je nieuwe project...

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig Nieuwjaar !!!....ik hoop dat al je dromen mogen uitkomen......Liefs Ria...xxx...


    Happy New Year !!!...I hope all your dreams may come true....Love Ria....xxx.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou zeg, zou niks voor mij zijn zo'n drukte!
    Ik wens jou en je familie ook eeen fantastisch, gezellig, creatief en gezond 2012 toe!
    ben ook heel benieuwd wat je gaat maken...leuk toch dat bloggen we blijven genieten!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooo die foto boven ,die 2 is eeenig!! Maar wat een verhaal...ik heb 't met open mond gelezen...man wat een ellende, jammer genoeg! Je beschrijft het alsof ik naast je heb gestaan...en dat hoef ik idd. ook geen 2e keer meer. Nieuwe voornemens heb je al..hihi. Gelukkig en een creatief jaar gewenst. ben benieuwd wat 't wordt!? Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sas,
    Ook voor jou een heel gelukkig, gezond en creatief 2012 gewenst.
    Wat jammer dat het in de Efteling een beetje tegenviel door de drukte. Dat is altijd een nadeel hè, dat er teveel mensen op hetzelfde plek rondlopen.

    Je nieuwe projectje, hmm, wordt het een quilt of zo? Ben heel benieuwd. ;-)
    Op weer vele leuke stukjes en mooie, inspirerende foto's in 2012!

    Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel apart klinkt dat ja, oud & nieuw in de Efteling. Jammer dat het dan toch niet helemaal was wat je ervan verwachtte.
    Ik ben in november een weekend in de Efteling geweest en toen was het juist extreem rustig. Heerlijk ! Wel jammer dat juist toen Droomvlucht in onderhoud was, maar daar heb jij dan nu weer van genoten! We hebben wel de musical gezien, onwijs leuk!
    Jee, 5 meter stof, kant en band.... uuuuh dekbedovertrek ??
    Ben benieuwd wat je gaat maken !
    Heel veel geluk en creativiteit in 2012 !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Saskia,

    Allereerst wil ik jou en je familie het allerbeste wensen in 2012!!!

    Je moet alles eens meegemaakt hebben in je leventje....dan kan je overal over meepraten;-)

    Enne.....ik zie in gedachten hele leuke (rol)gordijntjes voor het raam met kant ertussen...

    Kruip maar snel achter de naaimachine, het is buiten toch te nat om weg te gaan en zoveel te eerder zien wij wat het stof,kant en band geworden is.

    Succes in elk geval!!!

    Lieve groeten,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Woehahaha!!! Wat een heerlijke, nuchtere kijk op deze oudjaarsavond! Nou ja, weet je dat ook weer! Enne... laat ons maar eens héél gauw zien wat je nu weer van plan bent!
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Saskia,

    De beste wensen! Ik vind De Efteling helemaal mooi. Ik kan me voorstellen dat je op zo'n oudejaarsdag, met zo'n drukte liever ergens anders bent. Heb je weer wat geleerd!

    Groetjes,

    Lizet

    p.s. Ik ben heel benieuwd wat je gaat maken. Misschien zo'n memobord waar je kaarten op kan hangen achter bandjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sas, voor jullie ook een heel gelukkig nieuwjaar en jij ook bedankt voor al je leuke reacties en al je prachtige posten van het vorige jaar, ik kijk uit naar de volgende ;)
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sas,

    Jammer dat het niet was wat jullie er van hadden verwacht, hopenlijk krijgt De Efteling dit ook te horen en gaat er iets mee doen zodat niet iedereen daar met een kater vandaan komt! In ieder geval weer een ervaring rijker en thuis met spelletjes is toch eigenlijk het allerleukst????
    Geen idee wat je met die enorme lap stof gaat doen maar ik kijk uit naar het eindresultaat!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb het al van veel meer gehoord dat de Efteling toch een beetje is tegengevallen en ook veel te druk is met hele lange wachttijden...ben wel heel benieuwd wat je met het stof gaat doen....je laat het vast nog wel hier op je blog zien toch ??
    Lieve groet...Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik wens jullie ook alle goeds voor het nieuwe jaar! Ik wist niet dat je oud en nieuw in de efteling kon vieren! Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. gelukkig nieuwjaar Saskia,en dat we weer een jaartje mooie posten mogen lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Klinkt leuk, maar inderdaad een drama als het zo druk is. Hopelijk wordt het een mooi jaar en en ben nu alweer benieuwd naar je nieuwe creaties.
    Groetjes van Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jij ook de beste wensen en alle goeds
    toe gewenst!!
    Wat een mooie fotos van het vuurwerk!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!
Lieve groetjes, Sas