dinsdag 18 oktober 2011

Pikant corsetzakje en een give away gewonnen

Dat ik fan ben van de creaties van Loesje (Nelleke) zal inmiddels niemand ontgaan zijn denk ik.
Gisteravond om half 11 zag ik dat ze weer een nieuwe "Zo maak je het" post op haar tutorialblog had staan en ik kon alleen maar denken... "Ooow waarom zit er nou hele nacht tussen voordat ik er aan kan beginnen".
Ik was meteen weer helemaal weg van het corsetzakje en ben vandaag dan ook meteen begonnen en na iets meer dan een uur was hij klaar.
Kon alleen niet van die corsetklipjes vinden in mijn naaidoos daarom heb ik er maar zolang twee bretelklips aan vast gemaakt. Deze zijn nog van mijn opa geweest die droeg zolang als ik me kan herinneren altijd van die grijze bretels over zijn dikke buik.
Als ik weer naar mijn moeder ga zal ik eens tussen haar naaispullen gaan neuzen daar vind ik vast nog wel een paar echte corsetklipjes.
Nelleke bedankt weer voor het leuke idee!

De bovenkant van het patroon heb ik ietsje aangepast aan het model van het klerenhangertje. 

En nou ontdekte ik gisteravond laat ook nog eens dat ik deze super leuke give away bij Gerrie van Cozy home gewonnen heb, wat een bofbips ben ik toch weer!
En dan zal je altijd net zien... wilde ik mijn adres doormailen krijg ik telkens een foutmelding als ik op mijn outlook klik maar ik geloof dat het me nu toch nog gelukt is op een mail te sturen.
Gerrie alvast bedankt en Kevin natuurlijk ook omdat hij mijn lootje uit de terrine trok.


Bij ons hier is gister de herfstvakantie begonnen en na een beetje onderhandelen op mijn werk is het me gelukt om een weekje vrij te krijgen.
Nou was het alweer heel lang geleden dat ik bij mijn vriendin in Brabant ben geweest dus gaan mijn dochter en ik daar morgen voor een paar dagen heen.
Zoals gewoonlijk neem ik weer iets zelfgemaakts voor haar mee en dit keer is het een kaarsendoosje geworden, ik hoop dat ze hem leuk vind!

Dit engelenplaatje heb ik gebruikt voor het achterdeel, alleen heb ik de kleur iets aan het papier van Pion design aangepast.

En speciaal voor de gene die nog wil gaan stoeien met een afdrukje föhnen op een kaars... dit was de afbeelding die ik wilde gaan gebruiken, als ik weer terug ben uit Brabant ga ik het proberen met servetjes, misschien dat me dat beter afgaat.
Nu ga ik snel nog even mijn logeertas inpakken.
Tot volgende week! 

22 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd met je gewonnen give away,en wat een leuk corsetzakje heb je gemaakt,je kan het wel.

    hele fijne dagen.
    liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag het al gewonnen bij Gerrie super proficiat!
    Wat een mooi corsetje heb je gemaakt is met bretels ook leuk hoor!
    En dat kaarsenbakje tuurlijk vinden ze dat leuk in brabant...leuk dat je in je vakantie naar het mooie brabant komt. Veel plezier!
    Fijne avond,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke give away heb je gewonnen.....leuk !!...geniet van een heerlijke vakantie...liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Sas,

    Nou al af????wowwww en wat is ie...uhhh...zij geweldig geworden!!!! goed gedaan joh. Leuk stofje heb je gebruikt.

    En de give away van Gerrie is een heerlijkheid!

    Ik zet een foto van je corsetje in mijn blog!

    Echt superrrrr.

    liefs,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb je mailtje ontvangen hoor!
    Pakje is al onderweg!
    je corsetzakje is heel goed gelukt!
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha bofbips, wat een leuke prijs, proficiat! Mooi corsetje en gaaf kadootje voor je zusje heb je gemaakt, veel plezier in Brabant!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met de leuke give-away die je gewonnen hebt! Maar jij hebt er weer veel leuks bij zie ik, haha, jij bent ook helemaal gevallen voor de corset-tutorial zie ik, ik ook hoor, direkt begonnen :)))))))
    De jouwe is mooi gelukt, mooi stofje ook!
    Geniet van je vrije dagen, je vriendin zal blij zijn met de prachtige kaarsen,
    liefs,Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer enkele mensen blij en tevree +
    herfstvakantie en vast 'n paar gezellige logeerpartij dagen in het Brabantse!

    Geniet ervan!!!
    Lieve groeten,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je give-away en het corsetzakje is prachtig.
    Veel plezier tijdens je logeerpartij.

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gefeliciteerd met deze prachtige giveaway, en wat leuk is je corset zakje ook.
    heb hem al in 3 verschillende versies gezien en dat is zo leuk om te bekijken hoe iedereen het op zijn manier doet.
    ook je kaarsen doosje is prachtig en ze zal er zeker blij mee zijn.
    veel plezier daar gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  11. He super leuk !!
    Mooi gemaakt ik vind Loesje
    ook grote smurf onder het bloggen
    ben ook een echte aanhanger van haar !!
    De give away is je van harte gegund!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je gewonnen give away en veel plezier bij je logeerpartij in Brabant! Het kadootje is vast van harte welkom. Ben benieuwd of het met de servetten beter gaat...

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattig corsetje zeg wauw!! zo schattig met die kleine bloemetjes!
    en zo'n lief doosje daar maak je je vriendin vast heel blij mee!
    fijne dagen
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. van harte met je give away geniet er lekker van ....leuk die kaarsenstandaard....wens je een fijne avond lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wowwww wat een schitterende creaties.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is het corsettasje mooi geworden Saskia en ook van harte met je gewonnen Give Away, wat een mooie spulletjes heb je gewonnen.
    Je kaarsenbakje is ook heel mooi geworden, daar zal je vriendin wel blij mee zijn.
    Fijne dagen in Brabant.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi corsetzakje heb je gemaakt. Nelleke heeft altijd van die leuke ideeen. Gefeliciteerd met je gewonnen give away en veel plezier in Brabant.
    Groetjes van Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  18. fijn dat je me gaat volgen! lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fantastisch je corsetje hoor en dat op een uur! Proficiat met de gewonnen give away jij bent een geluksvogel. Geniet van je vakanties.

    Lieve groetjes
    Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leukkkk dat corsetzakje!!!!! Jeetje, jij maakt dat dan ook weer gelijk hè! Lekker een weekje vakantie, nou ja, tis nu al weer bijna om, snik. Vind het altijd heerlijk als de kids vrij zijn.
    Gefeliciteerd met je gewonnen give away, past ook echt bij je!
    Nog een heel fijn weekend!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Haha had al een reactie achtergelaten(18-10) en had hem dus al gezien en vind hem supermooi en wat voor kleerhangertje heb jij gebruikt

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!
Lieve groetjes, Sas