donderdag 27 oktober 2011

Weekje Brabant

We zijn weer terug van een (klein) weekje Noord Brabant.
Vier dames, twee dametjes en en jonge man in een kleine één gezins woning, dat is een beetje passen en meten maar wel oer gezellig.
Dit keer hoefde we niet met de bus en de trein heen omdat de zoon van mijn vriendin ook mee ging, hij is 18 en heeft net zijn rijbewijs gehaald en meteen een auto gekocht. Dit was de eerste keer dat hij zo'n eind moest rijden en dat dan ook nog met een stel kwekkende dames in zijn auto, nou mijn petje af hoor, als een volleerd chauffeur reed hij ons heen en terug.

Eigenlijk hebben we zo'n beetje het zelfde als de vorige keer toen we in Brabant waren gedaan.
Woensdagmiddag het dorp onveilig gemaakt.
Op donderdag zijn we naar het piep kleine winkeltje van Ge-We hobby in Nederhemert geweest om onze voorraad scrapspullen weer aan te vullen.
Op vrijdag maar weer naar Heusden, een van ons was daar nog nooit geweest en het blijft gewoon een heel mooi stadje om rond te wandelen.






Zaterdag winkelen in Den Bosch, wat een drukte daar zeg! maar wel leuke kleren gekocht.
Mocht je eens in Den Bosch zijn ga dan ook even kijken bij snoeperij Tum Tum in de Ridderstraat daar hangen de muren en het plafond vol met de mooiste chocolademallen.




(alle foto's van snoeperij Tum Tum  van het www)

En op zondag was het weer tijd om naar huis te gaan en dat was ook helemaal geen straf omdat mijn man me door de telefoon al vertelde dat er een pakket met mijn naam erop bezorgd was dus ik was reuze nieuwsgierig.
Nou wist ik al dat Gerrie de give away die ik bij haar won verzonden had maar dat er zo veel leuks in het pakket zat wist ik nog niet.
Het was nog veel meer als dat ze op de foto van haar give away had laten zien en het rook allemaal zo lekker!!!
Leuk detail... op het kleine flesje staat de naam van haar blog.
Gerrie nogmaals hartelijk bedankt, wat heb je er een werk van gemaakt, prachtig gewoon!!!



De herfstvakantie is weer voorbij, kind is weer naar school en ik heb er ook al weer twee werkdagen op zitten. Het gewone leven gaat weer verder en zo hoort het ook.

Voor iedereen die nu nog vakantie heeft "geniet ervan" en voor de anderen die nog moeten werken... "het is bijna weekend, Yes"



21 opmerkingen:

  1. Wat een fijne dagen om op terug te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie foto's zo kan je zien hoe jullie genoten hebben zeg ...wat mooi daar in dat winkeltje ....heerlijk om op terug te kijken ...wens je een fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke fotos en volgens mij hebben jullie heerlijk genoten. Hier oook bijna vakantie voorbij en gaat Sophie maandag weer naar de peuterklas.

    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's van je vakantie in Brabant en wat een superleuk snoepwinkeltje, het lijkt net of je terug in de tijd stapt.
    Je kan zo te lezen terugkijken op een mooie vakantie en wat ben je heerlijk verwend door Gerrie, ziet er allemaal prachtig uit. Dta is leuk thuiskomen.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk zeg een weekje weggeweest !! nou dat heb je mooi weer gehad !! en leuk !! je pakje......liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgens mij hebben jullie wel heerlijk genoten in het Brabantse land !!
    En het snoepwinkeltje ziet er nostalgisch en verleidelijk uit.
    Nog gefeliciteerd met je prachtig gewonnen give-away....mooi ziet het er uit..
    Lieve groet Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. klinkt als een paar heerlijke dagen........hmmm....Den Bosch, heerlijk stadje om te winkelen......gezellige terrassen.....ga er vaak heen :)
    Alvast een fijn weekend.
    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dus je heb genoten daar,fijn.
    en dat winkeltje wat een plaatje,
    en voor jou ook een goed weekend,
    en o ja je gewonnen give away is mooi om te zien,

    liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke week heb je gehad!
    Mooi dat het pakje goed is aangekomen,en dat je er zo blij mee bent!
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijk uitje, en schitterende foto's, en je pakketje, ow smullen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk snoep winkeltje
    daar had ik me ogen ook uit
    gekeken!!
    Echt dat oude daar hou'
    ik wel van !!
    Een fijn weekend
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig winkeltje!!!
    Alleen daarin rondlopen lijkt me al geweldig!!
    Heerlijke dagen om op terug te kijken dus.

    alvast een fijn weekend...liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo gezellig hoort een herfstvakantie te zijn :)
    Welkom thuis maar weer..
    groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat klinkt dat heerlijk, en wat lijkt Heusden (als daar de foto's van waren) op Enkhuizen. Zo schattig!

    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heusden is zooo leuk! Ik woon vlakbij Den Bosch en ga daar regelmatig winkelen. Het is echt een super gezellige stad! En bij Tumtum ging ik vroeger altijd langs voor iets lekkers!
    Geniet van je give-away!
    Fijn weekend en groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een prachtige landelijke foto,s en dan die winkel, oh dat vind ik zo geweldig dat die nog bestaan.
    gefeliciteerd met je giveaway en fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gezellige herfstvakantie en dan ook nog eens een fijne thuiskomst als er zo'n mooi pakket op je wacht.

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. LEKKER HOOR!!
    EEN MOOIE WEEKEND WEG!

    GROOT GELIJK EN JE HEB MOOIE FOTO'S GEMAAKT.

    FIJNE WEEK SAS,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Saskia,
    Dat ziet er gezellig uit! Jullie hadden ook lekker weer zo te zien!

    Nog gefeliciteerd met het winnen van de Give Away! Leuke spullen heb je gekregen!

    Fijne week.

    Lieve groetjes van Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gezellig verslag van jullie minie-trip naar onze mooie provincie, super die foto,s van Heusden en den Bosch!Altyd een heerlijke stad om te winkelen.Gerrie heeft je goed verwend zeg, geniet er lekker van!Dank voor je lieve steun op mijn blog dat doet erg goed!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Sas,

    Wat heerlijk zeg zòn weekje weg, leuke foto`s ervan.

    De stof met tekst en zo..koop ik op de Wassenaarse markt.

    De gobelinstof met die mooie meisjesplaatjes heb ik in Amsterdam gekocht!
    Maar deze man verkoopt ook via marktplaats,moet je even kijken bij:
    Meubelstoffen.

    succes,

    lieve groetjess
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!
Lieve groetjes, Sas