dinsdag 4 mei 2010

Wat leuk!!!

Nog maar net begonnen en nu al 9 volgers!!!
Dank jullie wel meiden, de bloemen zijn voor jullie!



Vanmorgen was ik al vroeg wakker, lekker even in mijn uppie studderen in huis heerlijk. Om kwart voor 8 's morgens was ik de spulletjes op mijn kast al aan het veranderen.



En nu ik toch bezig was heb ik mijn thee kastje ook maar even veranderd.
Het fotolijstje, zakje in mandje en doosje heb ik zelf gemaakt. Het idee voor het doosje komt van de blog van Mirelle "Romantic Today". En het theeserviesje heb ik een paar jaar geleden in een kerstwinkel in Monschau gekocht.

Bij ons is het meimaand verjaardag maand, en omdat ik het liefst met een zelf gemaakte kaart of cadeaudoosje aan kom was ik op zoek naar nieuw papier. Samen met mijn vriendin zat ik al vroeg in de trein naar Den Helder, om naar Simpel scrappen te gaan. Daar kan ik mij uren vermaken, en als het niet te druk is krijg je er altijd een lekker kopje thee. Valt eigenlijk best nog wel mee hoeveel ik gekocht heb.

In ons eigen dorp hebben we ook een Hema en een Xenos maar ik had in de foldertjes leuke spulletjes gezien, dus gingen we daar ook maar even langs. De gegraveerde glaasjes komen van de Hema en de schaal, stolp en sleutels van de Xenos. Het kleedje heeft mijn oma ooit eens gehaakt, het doosje heb ik gekregen en de vormpjes kocht ik laatst via markplaats.
Morgen zal ik nog wat marktplaats vondsten laten zien.


fijne avond

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk dit allemaal............ik vind de sleutels gaaf !! Saskia

    Leuke gezellige hoekjes........leuk he al 9 volgers..............fijne avond groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt gezellige hoekjes gemaakt. je dienblad is ook helemaal leuk!
    Ik wens je een fijne dag,
    groetjes Jacqie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Saskia!
    Je hebt alweer 10 volgers zie ik ;-)
    Wat een gezellige spulletjes heb je allemaal!
    Heerlijk hè, dat rommelen in huis.
    Groetjes Hil

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!
Lieve groetjes, Sas