zondag 27 juni 2010

Dit ga ik doen vandaag!

Ik kom net onder de douche vandaan en zit nu met een tulband op mijn hoofd achter de pc. Lekker alle barbecue luchten weer van me afgespoeld.
Het was heerlijk gisteravond, lekker gegeten, gezellige mensen en de temperatuur buiten was ook heel goed.

Vandaag gaan we naar het plaatsje Hem. Aangezien ik gistermiddag in de 3 kwartier die ik in totaal in de zon heb gezeten overal verbrand ben, behalve op mijn neus want die had ik wel ingesmeerd. Lijkt het me beter op vandaag of onder een parasol te gaan zitten of wat anders te gaan doen. En stil zitten blijk ik niet meer te kunnen, gisteren ook zit ik net lekker in mijn bikini op mijn stoeltje in de zon, zie ik een tak van mijn rozenstuik over hangen, dus ik de snoeischaar gehaald tak afgeknipt. Ja en toen zag ik ook nog wat uitgebloeide rozen, dus die ook verwijderd. Kon ik weer zitten zie ik onkruit tussen mijn steentjes zitten, dus weer van mijn stoel af en uiteindelijk vond ik het veel te warm in de zon. Ik ben het verleerd denk ik, het uren lang bakken in de zon.
Maar vandaag gaan we dus naar Hem, daar is Midsummernightfair (maar dan overdag?) van 12.00 tot 16.00 uur. http://www.midsummernightfair.nl/index.html
Annemiek van http://labellebrocante.blogspot.com/
staat daar ook met haar mooi labels.

Ik kreeg vandaag nog bericht via de mail dat ik aan komende week bericht krijg wat mijn spijlenbed ongeveer moet gaan kosten. (dat schiet toch ook niet op zo)

Gezellige dag allemaal!!!

5 opmerkingen:

  1. Ja, Saskia een gewaarschuwd mens telt voor twee!
    Kan je nagaan wat UV stralen met je huid doen in die korte tijd dat jij in de zon lag.
    Hoe meer je huidje verbrand hoe meer risico je loopt om ook bij die 25000 andere te gaan horen die jaarlijks niet zo'n prettig bericht te horen krijgen van hun arts.

    Dus vergeet vandaag je beschermingsfactor niet mee te nemen!!!

    Altijd leuk zo'n zomerfair voor de liefhebbers.
    Heb je foto's even goed bekeken.....ik zou het wel weten......hoef niet te baden in weelde....maar baden in zo'n houtgestookte hottub.....mwah....laat maar komen....maak wel 'n plekje vrij in mijn tuintje!!!

    Plezierige dag en laat je strelen door Helios....en niet slaan....
    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier bij de fair...en neem een paraplu mee tegen de zon!

    In Rome moesten we een uur wachten voordat we door de detectiepoortjes van het Vaticaan konden! Omdat de zon fel scheen maar mensen ook rekening hadden gehouden met een regenbui, gingen her en der in de rij de paraplu's als parasolletjes open! Vond het geen slecht idee...al zullen ze er op de fair waarschijnlijk van opkijken hi hi...denken ze allemaal dat je een pessimist bent die met dit weer een stortbui verwacht hi hi!

    Een fijne week! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh lieve schatten, ik ben er dus niet! Vriendin zei dat gister bijna niem. iets verkocht had, het was heel stil. En omdat ik gister de hele dag op de Fair in Aalten was heb ik besloten mijzelf (en rug) toch wat te ontzien... Jammer ik had je graag eens in het echt gezien!

    Fijne dag
    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En....heb je het een beetje uit kunnen houden vandaag??
    Niet verbrand vandaag??
    Ben benieuwd waar je allemaal mee thuis gekomen bent.

    lieve groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar ben ik ook een paar keer geweest maar ga er niet meer heen. D'r staat heel weinig en wat er staat is niet echt leuk. Maar ik hoop dat jij je hebt vermaakt daar al zal het er wel erg warm zijn geweest vandaag. Groeten Emmy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!
Lieve groetjes, Sas