donderdag 24 juni 2010

Soms is wit niet leuker

Ik moet iets bekennen.....

Ik hou niet van voetbal.
En ik kijk zelfs niet naar het WK,
en ik doe ook niet mee met de voetbalpoel op mijn werk.

Maaaaar..... ik kan dan weer wel genieten van het fanatisme van anderen. En ik heb nu lekker de tijd om blogs te lezen.
Mijn man en jongste dochter zitten met z'n tweeën beneden tv te kijken, en aan het gejuig te horen heeft Nederland een doelpunt gescoord.
Mijn dochter had vanmiddag nog een mooie opmerking: als Nederland verliest dan zeggen ze "ZE hebben verloren", maar als Nederland wint dan zeggen ze "WE hebben gewonnen" en dat is waar.

Maar wat ik wilde laten zien....
Laatst kocht ik een bakje met vakjes bij de Xenos en die heeft mijn man wit geschilderd voor mij, omdat IK dacht dat dat leuk zou zijn.

Zo ziet hij er nu uit.

En zo zag hij er uit.

En nu heb ik dus een beetje spijt, achteraf vond ik hem leuker zo als hij was.
Ik heb nu met mezelf afgesproken dat ik hem een maand zo laat staan, en als ik hem dan nog niet leuk vind dan gaat het schuurpapier erover.

Voor iedereen die wel voetbal kijkt... veel plezier met het kijken naar de 2e helft en ik hoop dat ze winnen.
Dat dan weer wel.

20 opmerkingen:

  1. Toch wel leuk geworden hoor . Ik kijk voor de tv met laptop op schoot (van zoonlief die bij vrienden kijken is)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kijk/ keek net als Jolanda met de laptop op schoot. Misschien moet je even wennen aan het wit of je kunt het misschien even wat doorschuren.

    groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou we hebben gewonnen hoor!!!! hi hi
    Ben niet echt een voetbal fan, maar als ik thuis ben kijk ik wel naar het nederlands elftal.

    Vind je bakje wel mooi in het wit, niks mis mee.

    Groetjes wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We hebben gewonnen! Het was wel spannend. Ik ben ook niet zo'n voetbalfan, maar ik heb toch stiekum meegekeken en gejuiched. ;-)
    Ik vind het bakje van Xenos prachtig! Wit is ook mooi, maar de orginele kleur is ook prachtig. Misschien als je wat verf wegschuurt word ie nog mooier!
    Hugs, Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind 'm leuk geworden zo wit, ik zou alleen de metalen (?) zijkantjes/rekjes ook wit maken en eventueel het geheel een beetje doorschuren.
    Hier nog een die liever andere dingen doet dan voetbal kijken ;-) Heb eindelijk weer es een blogje geplaatst.
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is leuk nu juist !!! niks meer aan doen !! ik kijk ook geen voetbal hoor................niks aan.....fijne zonnige dagen...geniet liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Soms ben ik voor wit en soms ook niet....
    ...maar bij het witte bakje komen de leuke spulletjes die er nu inliggen beter uit dan wanneer het bakje donker is.

    Hier stond het kastje wel aan op voetbal, maar ik ga nooit naar voetbal zitten kijken,zat lekker buiten en vraag af en toe aan manlief hoe oranje het doet.

    Slaap lekker, ik zie dat het al weer laat is.
    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind ze beiden leuk, maar het "oude" is er door de verfbeurt wel een beetje af! Opschuren zou dan inderdaad een idee zijn!

    Ik kijk wel voetbal hoor, maar mijn dochter van 15 moest morgen een werkstuk biologie af hebben! Of ik het even na wilde lezen! Het ging over onze achtertuin en o, o...wat stond er een onzin in zeg ha ha! Dus daar ben ik net mee klaar...pfft!

    Slaap lekker! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind de witte uitvoering toch het mooiste hoor, en net wat Ger zegt, je (hele leuke) spulletjes komen er beter in uit.
    Nou, ik ben wel een voetbal kijker hoor! Normaal gesproken interesseert het me geen biet, maar met een EK en WK vind het wel heel erg gezellig om te kijken hoor, en dan kijken we gezellig met alle buurtjes.
    Succes met je vakken bakje.
    Groetjes Antoinette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Blij te lezen dat ik niet de enige ben die met twijfelproblemen zit over wit, niet wit,pffffff
    maar deze vind ik persoonlijk wel leuk in het wit, nu ligt het er een beetje aan waar hij komt te staan? De randjes doorschuren is ook nog een oplossing als je hem echt TE wit vind;
    fijn weekend van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Soms probeer je wel is wat en is het toch niet wat je ingedachte had. Misschien moet je hem even door schuren of ook de pootjes/handvaten wit maken. Je hebt hem in ieder geval wel leuk gevuld. Groeten Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind er ook niks mis mee hoor!!
    Maar ja...jij moet er tegenaan kijken hè!!
    Voetbal...dat doet mij ook niks...en mijn man gelukkig al helemaal niet.
    Ik hoor de doelpunten wel uit de buurt hier ;-)

    fijne dag...lieve groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hier ook zo´n niet-kijker! Het doet mij gewoon niets. Vind het leuk dat mensen zo enthousiast kunnen zijn, hoewel het soms een beetje doorslaat in mijn ogen. Trouwens een slimme opmerking van je dochter!
    Maar goed... Ik vind je bakje zo wel leuk hoor! Misschien even aan wennen.
    Fijn weekend, groetjes Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Saskia.. zie allemaal geen voetbalkijkers voorbij komen.. Kijk zelf met een half oog als Oranje moet voetballen. De oudste is zo fanatiek, dat is ook leuk om te zien.

    Ik zou je bakje ook zo laten hoor, erg mooi zo. Misschien de handvaten ook wit en heel licht opschuren zodat het bruin er licht door heen komt.. kan optie 2 zijn ;)

    Alvast een heel fijn weekend!

    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhh Saskia,ik vind hem echt schitterend,je moet het echt wit houden.
    Je prachtige spullen komen er zo mooi uit.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohhh....fijn hoor, dank je dank je, zat ik nou net op te wachten...."wacht maar tot hij in de puberteit komt"....grrr.... We hebben al een dochter volop in de puberteit, en geloof me, deze jongste telg kan net zo boos als vrolijk zijn, met z'n autisme...zit ik echt nog niet op te wachten?! Haha...zo, dat ben ik ff kwijt!
    Neem het met een flinke korrel zout hè...
    Fijn weekend!! lieve groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tsja, ik ben van de wit dus ik vind hem wel heel leuk geworden. Je spulletjes komen er ook leuk in uit.

    Groetjes
    Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik kijk wel naar het WK. Maar meestal loop ik ondertussen vanalles en nog wat te doen. Alleen bij Nederland blijf ik echt op mijn stoel zitten.

    Ik vind je bakje wel leuk zo hoor!

    Groetjes van Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  19. so beautiful !
    elena, the spanish one

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wit en wit.
    Ik ben sinds kort ook begonnen met spulletjes op te knappen.
    En ik wil graag een old-look geven.
    Daarbij ben ik ook begonnen met witte verf.
    Te wit vond ik zelf.
    Als je gaat schuren en zin hebt!
    Dan schuur de hoekjes en wat plekjes eens weg.
    zodat het er gebruikt uit ziet.
    Daarna eventueel met een doek, transparante
    beits( licht grijs) er over uit wrijven...

    Maar kijk uit dat je niet te veel wegschuurt.

    Succes ermee,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!
Lieve groetjes, Sas